Mina damer och herrar

Sitter på lunchen och mobilsurfar, vi har nämligen inget internet i stugan. Hårda livet i Lycksele! På andra dagen på praktiken har jag; sorterat papper (jag trodde jag skulle dö), tagit blodprov på gamla tantor och kört dom till lasarettet och lyssnat på hur mycket jobb min handledare egentligen har. På ett ungefär. Men det är konstigt lite patientkontakt, fast det har jag i och för sig all förståelse för nu. Tog föresten vaccinet igår och förberedde mig på den värsta smärtan i armen och som tur var känns det inte så farligt idag. Summa kardemumma, jag tror jag kommer överleva praktiken i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt att höra att du lever. Verkar som att det funkar för dig, Har du fått bra handledare? Hur många bor ni i stugan?

2009-11-25 @ 15:56:32
Postat av: Fanny

Så skönt att höra gumman! :D

2009-11-25 @ 19:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0