Måndag

Jag säger det igen; jag tycker det är svårt att packa OCH fruktansvärt tråkigt. Dessutom känner jag mig inte alls sugen på en tripp-för-att-stanna till skitl-sele.

Men helgen har varit riktigt bra! Var ute i byn med mor fredag, kusinträff på kvällen, skogen och sen fantastisk mat lördag och igår var jag hemma på dan, sen mös vi med Johan Falk på kvällen. Snacka sjukt bra filmer! Hett tips.

Har packat lite på morgon, men ska nog gå och fixa lite till innan Daniel kommer och hämtar upp mig för en lunchdejt!

Kommentarer
Postat av: fänzynänce

skön helg du verkar ha haft!

hoppas allt kommer att gå bra på praktiken nu kompis! :) puss och kram

2009-11-23 @ 21:10:08
Postat av: fänzynänce

skön helg du verkar ha haft!

hoppas allt kommer att gå bra på praktiken nu kompis! :) puss och kram

2009-11-23 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0