Måndag, igen.

Ny vecka och första dagen är snart förbi. Vi har och kommer vara ovanligt mycket i skolan i veckan, men Lotta gillar. Dels för att jag tycker de är där jag lär mig något (om man bortser från bibblan med allas vår Sofie) och för att, som jag sa förut, jag lika gärna kan hänga där istället när jag ändå är i Ume! Och så kommer kärlejka på torsdag!

Idag har vi som sagt varit mycke i skolan. Lyssnat om
  • palliativ vård,
  • upplevelser om att vara sjuk,
  • typ 2 diabetes och det metabola syndromet och
  • omvårdnad vid lungsjukdomar.
Den första föreläsningen var såååå tråkig att jag höll på att somna (tur den var streamad från Skellet) och den sista föreläsaren visste inte helt till 100 vad hon snackade om..

Sen gick jag och handlade diskborstar och annat till korren och skrev sen en arg lapp, efter visst påtryck från Maeve. Få se om det ger verkan, brukar det i alla fall ha, höhö.
Och ikväll har jag, Sofie och världens härligaste Kaaaalix pumpat.

Imorrn blir det bibblan hela dagen. Wish us luck, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0