Lotta är trött

Tycker rubriken pratar rätt bra för sig. Fast ska strax iväg och träna, så kommer väl va övertrött ikväll och inte kunna somna. Fast vad gör det egentligen? Jag är ju ledig imorn!

Ledig imorn likamed packa stora kappsäcken klar för en månad i Lycksele då jag åker till Pite onsdag eftermiddag efter skolan och direkt därifrån till inlandet nästa måndag.
Ringde till hon jag ska gå med under fyra veckor och antingen var hon
  1. Stressad eller
  2. ointresserad av att jag kommer.
Hoppas såklart på det första, men jag fick ju för tusan stoppa henne mitt i "jaa, men då säger vi så. Hejdå" för att fråga om vart jag ska befinna mig på tisdag morgon kvart över 7, då hon förtydligat att hon förväntade sig att jag befinner mig där då. Klart jag gör! MEN VAR?! Visst vet jag hur det ser ut i Lycksele, men inte tusan har jag koll på deras äldreboenden!

Nä måste byta om. Hejdå från ett regnigt Ume.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0