Ljusglimtar

I förmiddags när jag åt frukost och var lättroad fick jag mig ett gott skratt. Maeve fråga sin Johan om "hon skulle ansa hans kalsonger också?".

Var föresten (stavas egentligen med två r?) på bio igår kväll. Såg En julsaga. Jag blev rädd, alltså inget för en chicken som är rädd för tex Björne(s magasin). För jag har hört att det finns såna? Nåväl. Om ni inte vill att jag ska avslöja att budskapet var ungefär i stil med

- Var inte snål mot bättre behövande under jul (och resten av året) om du har pengar,
- Var trevlig mot människor i din omgivning och
- Tänk positivt!

så kunde ni ha slutat läsa för längesen.


Surgubben Scrooge.

Nu ska jag snart ge mig ut från denna box jag bor i och istället svettas under ett extra långt spinningpass som jag ska svära mig igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0