Kursstart snart.

Mitt dubbelpass på iksu igår straffar min kropp idag. Direkt jag vakna kände jag hur tung kroppen var (även skallen), men det kommer nog bli bättre efter eftermiddagens omgång.

Idag börjar en ny kurs. Handlar bland annat om diabetes, palliativ vård, hjärtsjuka, lungsjuka plus att vi ska få lära oss sätta PVK (sån där grej man kan få på handen när man är inlagd på sjukan och ska få läkemedel i, eller om man ska sövas inför operation), sugning av övre luftvägar och lite sånt. Och så har vi ju denna älskade underbara (jo jag är ironisk) praktik snart.

Till helgen kommer min kusin lill-Ankie hit! Hon är i och för sig 8 år äldre än mig, men släktens kortaste?! ;)


Kommentarer
Postat av: syrran

hejsan...men vi tycker det blir bra när du kommer åt lycksele..-)..så alla ni som längtar till snö och skotersäsongen så har småpojka klippt ihop deras nya film...gå in på octaneunit.se och njut...LÄNGTAR EFTER SNÖÖÖÖÖ....Kram

2009-11-05 @ 13:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0