Lotta är ledig.

Idag är jag ledig - igen. Börjar bli less och Daniel tyckte inte heller jag hade det lätt (PUSS!) när jag uttryckte mig om denna "jävla skola som man aldrig får gå till". Jag menar, när jag ändå är på plats kan jag väl lika gärna gå i skolan 9-4 och sen sluta tidigare i slutet av veckan. NÄ! Då istället ska man gå skolan måndag eftermiddag, ledig tisdag och torsdag, och sen gå fredag eftermiddag. Eftersom vi enbart hade introduktion igår kan jag inte d irekt dra igång med arbetet för kuren idag heller.
-Och Peter är den sista som får gnälla på mitt gnäll!


Men fick just reda på att jag kan åka hem med
12bussen den 21a december
!! :D
Så nu hoppas jag bara att ingen klassis kommer med hundögonen och ber om att få byta tid med mig. Vi har nämligen en klinisk examination den mån- och tisdagen. Vet inte riktigt inom vad, man skulle kunna gissa att det har med det jag skrev om igår (pvk, sug).

Jag längtar till sommaren!


Sitter och lyssnar på Spotify eftersom min webbradio fick ett ryck och hacka sig fram i pratarnas ord. Men jag gillar verkligen den nya låten med Alicia Keys (Doesn't mean anything)! Vilken röst hon har alltså! Och nu spelas Ken Ring och det liksom rycker i kroppen!

Blev föresten så att jag spenderar helgen ensam och inte i sällskap med kusin Ankie. Tråkigt minsann. Eller ensam ska jag nog förhoppningsvis inte vara hela tiden, men såg fram emot att få dra fram extrasängen. Hon är inte heller släktens kortaste, utan det är hennes mamma, min moster Mariella (om man inte räknar med den yngsta kusinen Amanda, som borde vara kortast :o).






Fick mitt schampoo och balsam idag!
Så efter duschen efter spinningen kommer
mitt hår och luktsinne må gott!






Fast nu ska jag gå och städa toan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0