Torsdag den 19e!

Pite är allt bra fint! Även om det regnar här också..

Har snart varit vaken i tre timmar men funderar på en pn snart, höhö.

Har alltså tagit mig till Pite sen sist ni hörde av mig, närmare bestämt igår kväll efter en heldag i skolan. Vi hade en thoraxkirurg som föreläste för oss på eftermiddagen - ge oss mer sånt! Riktigt bra, även om han såg lite galen ut.
Åkte först ut till Svensbyn, då även Daniel var på väg hem från söder. Så fick mig ett kärt återseende av en långhårig mama, en glad papa och en mes-hund. Sen kom en trött pojkvän och joinade och så for vi in till stan.

Ska ut till byn i eftermiddag också. Blir att baka en laddning saffransbullar! SÅ GOTT! Hade det gått hade jag postat en påse till behövande i Ume.

Vi fick förresten tillbaka två tentor igår, mikrobiologi och läkemedelsberäkning. Klarade förstnämnda, men hade ett jävla-skit slarvfel på beräkningen (skrev dygnsdos istället för dos/tillfälle = jag glömde att dela i 2). Fast jag tog det rätt bra, bara göra om den i januari. Inte farligare än så. Nån gång ska vara den första för omtenta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0