Det som inte dödar härdar

Efter att jag legat och funderat ett tag, svurit med Daniel över telefon, kastat skräp och handlat mat känns mina aggressioner betydligt bättre. Men får jag inte rum på de där vandrarhemmet för ett rimligt pris får tanten helt enkelt fixa någon ny praktik åt mig. Därmed basta!

Nu till betydligt roligare saker!

Imorgon kommer Daniel hit! Efter en hel dag i skolan (där man alltid kan ha roligt åt de tråkiga, eller hur Benice?! När det inte är med någon kan det vara åt någon, hahaha). Så Lotta har varit effektiv och haft framförhållning och redan handlat middagen, som såklart måste tillagas. Städa står kvar på schemat. Det får göras efter ett pass på iksu.


På fredag ska jag lära mig sätta en PVK, stickas intramuskulärt och subcutant.
Och på lördag kväll ska vi se Takida. Så jag har inte dött bara för att ni kanske inte hör något av mig på några dar!

Ps. Kul att du äntligen skrev Petra. Nu lämnar vi dig aldrig, mohahaha!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hejsan Anna-Lottan!

Hur står det till, du verkar arg värre. Jag har inte läst din blogg på länge så jag är inte riktigt insatt i vad du är arg över. Har det med din praktik att göra?

I alla fall hoppas jag att du du kämpar på och pluggar vidare du har ju varit jätteduktig hittils.

Ha det så bra...

Många kramar till dig från...Anette.

2009-11-11 @ 19:57:10
Postat av: syrran

men vi har ju kompaktaren om du e sugen att sova hos oss...oxå jobbar ju evalena å marlene i lycksele.

2009-11-12 @ 13:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0