Hejhejhallåå-i-det-blå

Några som efterlyst inlägg från moi eftersom jag legat lite på latsidan när det gäller den här sidan.

Idag börjar jag vid ett och då har vi modellstudier = jag har sovit länge. Men det var behövligt, min mage har varit ond och mitt huvud likaså. Det betyder alltså att jag borde ta och sätta igång med pluggandet Nu, men det kommer!

Jag var hem till sköna Svensbyn över valborg. Umgicks med iskare (alla utom Fanny och Anna som var kvar i Ume), vilket var myycket trevligt, och mådde skönt hemma hos mor och far. Fiiin väder var det också mest hela tiden, vilket var ett stort plus i kanten.

Har bara ~5 veckor kvar i skolan, sen får jag sommarlooov.. typ. Ska ju jobba 8 veckor i sommar hemma på medicin. Men det ska bara bli rowlitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0