Woopwooop OP

"Måndag, måndag, -häärliga måndag. Varför kan du inte komma oftare?!"

Har städat mitt krypin ikväll och renbäddat. Tror ni jag kommer sova gott inatt?!?! OM!

Idag har det varit måndag, hela dagen. Från klockan 2 till strax före 4 stod jag i en operationssal och glodde en patient ner i svalget. Det var ganska intressant! Om än lite segt och tröttsamt. Det var en underläkare som utförde operationen (borttagning av halsmandlar), så hon var gullig och försökte visa så mycket som det gick. En annan gammal räv hade väl bara pratat latin med mig..
Det såg ungefär ut såhär, fast dom hade inte bännt upp känken lika mycket, hon "svetsade" inte, utan brände på annat sätt och det lät inte lika illa;



Nu är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0