7 mars

Idag suger det att vara student och bo hemifrån. Fick nämligen ett samtal av en otrevlig människa från radiotjänst. Och hon lät faktiskt otrevlig.. Jaja, that's life I guess.

Igår hade jag en dejt med Benny. Vi gick på stan, åt mat och drack kaffe på McD (där det låg en tappkateter på toangolvet - uuuuhhhh) och gick på bio där vi såg Män som hatar kvinnor. Oj vilken bra film! Den var liiite för spännande ibland, men otroligt bra gjord!

Jag hade tänkt ta mig ut idag, men har inte riktigt bestämt mig om vad jag ska göra. Solen skiner, så jag kanske tar mig en cykeltur.

Ha en bra daag. Tja.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej,



Du jag hittade en svart liten kuvertvaska under sangen i Laylas rum...hoppsan, det ar bevis pa hur ofta jag tittar dar under. Ar den din, din mammas eller kanske Fannys? Den har nagra blommor pa framsidan som ar gjorda av parlor. Maste vara svenskagd for den hade hubbabubba papper dar i. Om den ar din eller Fannys vill du att jag ska skicka den till dig? Kramar, Agneta

2009-03-08 @ 06:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0