24 mars

Läste just att det är våffeldagen imorn! Synd bara att jag nog inte kommer ha tid med sånt.. Eller det beror väl på hur länge jag sitter och skriver provet. För i så fall blir de användning av järnet som står i köket!

Jo Anette, det kändes riktigt vuxet att gå på systemet! Jag la upp leg utan att dom frågat för att underlätta arbetet för dom. Förstod ändå att dom skulle fråga! Har du föresten hittat dina ringar?

FIIFAN va fult det är med harembyxor! Såg just en reklam på tv om dom. Som min kompis Sofie sa "Då kan kan man skita byxan full" - hahahaha!

Blajja byxan, fnissss!

Nu ska jag släcka ögat och få några timmar skönhetssömn innan det är dags att stiga upp och käka en dunder frukost!!

Kommentarer
Postat av: sofie

alltså, jag älskar när du citerar mig från mina mest brighta stunder ;)

2009-03-25 @ 07:00:26
URL: http://so0fie.blogg.se/
Postat av: Agneta

Hej Anna-Lotta!



Min kara syster hade liknande byxor nar hon var 15. Jag tror att det var Britta som sponsrade hennes MC Hammer byxor. Du har ratt, de ar saaa fula och bor andas anvandas nar man ska skita i brallan.



Kram, Agneta



P.S. Har ni fatt nagon post fran mig annu?

2009-03-25 @ 07:54:01
Postat av: Anette

Hej Anna-Lotta!

Jag har inte hittat mina ringar än. Jag har letat på alla tänkvärda ställen men än har de inte dykt upp. Imre har inte fått någon snilleblixt heller och kan inte komma på var han lagt ringarna.

Men de kanske dyker upp när man minst anar det.



Det stämmer att jag hade haremsbyxor....jag fick dom av Britta och hör och häpna.. jag hade på mig dom på skolavslutningen i 9:an. Inte nog med det, dom var dessutom rosa. Jag håller med om att dom är hemska men vad gör man inte för att vara trendig o inne. Tur att man blir klokare med åren.

Ha det så bra.

Kramar....Anette.

2009-03-25 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0