17 MARS

Min dag! Sen 20 är tillbaka!

Har fått otroligt många gratulationer idag! Samtal, sms, facebook, mail, ja på en massa olika sätt.

Vaknade hyffsat tidigt i morse, åt smörgåstårta och vanlig tårta till frukost tillsammans med mami. Sen var vi tvungen åka in till stan eftersom min buss till Umeå gick kvar i 9. Väl framme kånkade jag i slasket och den gassande solen med en massa tunga väskor plus vinterjacka. Kan lova att det hunnit bli varmt innan jag kommit hem!
Jag städa lite och drog till skolan för att öva lite HLR på en stoor docka. For och handlade, åt middag och bjöd mina trevliga grannar Maeve och Julia på fika. Sen kom Benny och Sofie hit! Fick fiina schlager skivor av Sofie.. Måste visst spela dom när det är fest hära, haha!

Igår kväll fick jag också främmande! Dom kom med fina presenter, bland annat en sjal, ett halsband, pengar och en SODA STREAM! Löööv it.

I morgon ska vi examineras i HLR, plugga till tentan och på kvällen kommer Fanny, Josse och Anna hit och fikar!

Var lugn, på fredag ska jag på systemet (om jag inte far dit tidigare) för att köpa "en flaska yr i knoppen", som Anette så roligt yttryckte det!

Tack och gonatt
En vuxen Anna-Lotta


Kommentarer
Postat av: R & E

Jättemycket grattis och sedan hoppas vi att huvudvärken inte blir allför svår efter besöket på

sytemet.Du får väl coola ned i någon snödriva om det finns några kvar.

Lyckönskningar och kramar från oss

R & E

2009-03-17 @ 21:47:08
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/
Postat av: syrran

hejsan och VÄLKOMMEN in i vuxenvärlden!!!! vi tittar förbi åt veckan...å du ..töm inte systemet nu då!!!!

2009-03-18 @ 07:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0