16 mars

Jag bakar, så jag har egentligen inte tid att sitta här..typ.
Nogatrutor, bullar och sockerkaka blir det idag. Gjorde dumlekakor och kolakakor igår. Plus då tårta såklart och den underbara smörgåstårtan som vi ska hämta senare idag. Det får minsann duuuga.
Har dock ett problemas.. Eller kanske inte för mig, men för de hungriga studenter som vill få fika hemma i Ume - jag vet inte om jag får plats med något tillbaka dit. Får väl köpa ett paket Mariekex, det duger väl åt er?!

Det är ju först i morgon jag fyller år, men då måste jag ju sätta mig på en bussjävel ner till Ume igen enbart för att hinna träna på en dockjävel som vi ska examineras på. Suuuuuug skola.

Ha en braa dag och vill ni få en smak av det goda? Kom förbi ikväll!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Grattis Anna-Lotta pa din fodelsedag. Onskar att jag kunde vara dar och fira med dig och smaka pa alla goda kakor du bakat. En liten present kommer pa posten men skickade det till din mamma och pappa lite forsent for att det skulle hinna fram - sorry.



Ha det sa roligt pa din fodelsedag med dockan Arne.



Kramar fran Agneta, Greg och Layla Xxxx

2009-03-16 @ 23:48:59
Postat av: Anette

Hejsan!

Jag har sagt det förut men jag säger det igen...

JÄTTEGRATTIS på din födelsedag. Hoppas du blir ompysslad, uppvaktad och får många fina presenter.

Hipp, hipp hurra på din födelsedag!

Många kramar till dig från...Anette, Imre, Vincent och Felix.

2009-03-17 @ 16:14:34
Postat av: Anonym

Grattis så Jäääättemycket Anna-Lotta på födelsedagen.

Hoppas att huvudvärken inte blir allför svår imorgom

Du får väl coola ned i någon snödriva.

Hälsningar och Lyckönskningar från

R&E.Sj.

2009-03-17 @ 21:30:27
Postat av: Lisbet m. fam.

GRATTIS, Grattis Lill-prinsessan som fyllt 20!

Nu hoppas vi du uppför dig som en sån...:)

nåja, lite ont i huve måste man ha efter den stora dagen. (Lite avis på alla gotter du har ätit.)



Må så gott o kram från Lisbet, Pelle o Lina!

2009-03-22 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0