10 mars

Nämen det är väl dags för en uppdatering om vad som händer i mitt, hömhöm, spännande liv!?
Vi har haft skola nu i två dagar och gjort en massa nyttigt.. typ. Diskussioner och berättelser om och kring praktiken vi haft bland annat. Och idag blev skrev vi upp oss som medlemmar i "Svenska sjuksköterskeföreningen". Respektaaah!

Nu är vi "lediga" till nästa onsdag!!! Wihoooo.. Så jag ska åka hem till sköna vackra Pite i morgon förmiddag! Har sån tur att jag får åka bil också med en klasskompis som är från Kalix. Har planerat att åka tillbaka till Ume nästa tisdag förmiddag, eftersom jag måste till skolan den dagen och träna HLR på en vuxenstor docka (då vi har exanimation på den dockan dagen efter)... Vilket suger eftersom nästa tisdag inte är vilken dag som helst utan den 17 mars! Den dagen jag lämnar tonåren och dess sattyg bakom mig och kliver in i vuxenlivet, med allt vad det nu kan innebära. En sak vet jag -jag får själv köpa alkohol på Systembolaget.. om något annat ändras vet jag inte. Jo, det är mer "vuxet" att säga 20 istället för 19!

Jag har lite krupp i halsen, så jag sov ett tag efter jag kommit hem från skolan. Lär väl aldrig somna ikväll. Jaja, vad gör väl det.


Kommentarer
Postat av: Anette

Hejsan!

Hoppas allt är bra med dig. Det är häftigt att du ska fylla 20 år...Det känns som det var i går du var en liten lill-moster och hade 1000 frågor om allt. Det innebär att jag själv är lika gammal som en dinosaurie.

Snart kan du gå in på systembolaget och handla dig en flaska yr i knoppen.

Ha det så bra och hoppas du får en fantastisk, rolig, galen, underbar födelsedag med massor av presenter.

Många kramar till dig från...Anette med familj.

2009-03-15 @ 14:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0