Snabbspola

En vecka sen jag sist skrev och detta har, i korta drag, hänt sedan dess;
Vi (jag, Benny och Sofie) skrev tenta torsdag eftermiddag, åkte till stan och åt mat och sen hem till mig för att dricka vin och surra ända till solen gick upp igen!
Fredag hände det inte så mycket. Jag följde med till intersport en sväng och sen packa jag.
Lördag klev jag upp tidigt, städade och packade ihop det sista innan Josse kom upp och hämtade mig vid 9. Åkte hem till pite, andades lite frisk luft och begav mig under kvällen ut på festligheter. Det var mycket trevligt och slutade även denna gång in på småtimmarna.
Söndag var en sofflägesdag kort och gott.
Måndag gratta vi farmor, tisdag lämna jag blod, hämta passerkort till jobbet och var och såg på studentbalen.
Igår följde jag med faster till Lule där hon penta håret och idag har jag tvättat Emmas (systerdotter) klänning och bakat pizza.

Det är ju verkligen jättekul att det är dåligt väder nu när man är ledig, verkligen KUL..

I morgon ska jag och se några examen och en student. Hoppas på bättre ku-väder!

Nu ska jag baka bullar för jag hade inget annat jag villleeee berätta! Typ.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Kan man ge blod fast man ar ute och festar sa mycket? Den som far blodet blir val glad i galoschen om inte annat.



Har ar vi sjuka. Layla snorar och jag har ont i kroppen. Greg ar pa g att bli sjuk ocksa.



Ha det bra. Njut av ledigheten fran skolan. Kram, Agneta

2009-06-12 @ 06:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0