TENTAAAA

Jag har tenta idag klockan 4. Kul, NOT! Men sen är första termin avklarad och man blir en T2.

Åker hem på lördagförmiddag och stannar förhoppningsvis hemma till sista helgen i augusti! Kommer vara lite tråkigt att inte träffa laget på tre månader, vi har ju mer eller mindre setts varje dag den 19 januari.

Ikväll efter tentan blir det mat och dryck inne i stan och fortsatt dryckintag efteråt på än så länge okänd plats.

I förrgår bjöd ju min granne mig på middag - grönsaksris med currykyckling. Riktigt gott var det! Och igår hade vi också gemensam middag, hon, jag, Maeve och hennes tyskpolare Dennis. Vi åt blomkålsmos, stekt vitkål och eggplant (jobigt ord på svenska). Treeevligttt! Sen kom den bästa Fanny förbi en stund!

Näe tillbaks till repetionen. Wish me luck..

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan tentan bara vara över nu? Har fruktansvärt ont i magen, nervööös!

2009-06-04 @ 14:39:34
URL: http://malinlindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0