"Nä jag ska inte ha någon fest"

-Mammas egna ord.

Är hemma hos brorsans svåger och lånar deras ugn eftersom brorsans inte ville som jag ville.. Bakar bröd till överraskningsfesten som vi ska ha för mamma ikväll. Det luktar pizza av kryddor som är på och jag börjar bli hungrig!

Som sagt, överraskningsfest ikväll. Vi har caterat (vettefan hur de stavas) mat, beställt gräddtårta från stans kondis, jag bakar bröd och syrran tar med sallad, vad mer kan begäras? Jo drickat så klart! Men det är fixat, luuuugnt! Vill man bli qvaaazaa så kan man lätt bli det.
Mamma själv tror att dom ska äta middag hos faster vid 3, och gästerna kommer hem till oss vid 5 = vi har två timmar på oss att ställa i ordning bord och liknande.

Nåväl, nu ska jag tillbaka till bror, hem, till stan en sväng och sen fixa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så är det.Man tror att man skall komma undan.Men,

har man envetna ungar och vänner så...kommer överraskningarna slag i slag.

Hoppas att ni hade trevligt på överraskingsfesten

hälsar mammas största bror.

2009-06-14 @ 11:56:09
Postat av: Agneta

Hur var festen? Blev hon overraskad eller hade hon anat att det var nagot pa gang? Kram, Agneta

2009-06-15 @ 12:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0