Röv-träningsvärk imorrn

Aaah va kul med kommentarer, bara de gör att man vill fortsätta skriva!

Efter en dag på jobbet cyklade jag hem och blev helt blöt i svett. Kan bero på, eller jag är säker på att det beror på att det var nästan 30 grader, jag hade ryggsäck och det är 1,5 mil hem. Har cyklat hem två gånger tidigare också på senaste tiden, men då utan rygga = ovarmare!

När jag kom hem var huset invarderat av tre stöddiga 6-8 års tjejer (ooohhnoo när dom, speciellt en, blir tonåringar!) som gärna ville med och ta sig ett dopp med mig. Efter de somna jag framför en film och sen åkte jag till skogen och åt en grillad korv.

I morgon jobbar jag kväll. Före de hade jag tänkt på stan en sväng. Var ju skiiita längseda jag var dit.

Nämen det jag som ser fram emot nu (då varken fanny eller anna är hemma till helgen och josse bara tofflar i hemmings till helgen) är nästa helg. The next big happening of the summer, dunder i Strröööööm! Sofie, jag tror din bror blev lite rädd att jag skulle ta hans stuga så han erbjöd mig sitt rum, haha!

Nu ska jag fortsätta se den där filmen jag somnade till förut. Ciao!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, ja. förövrigt är det MIN stuga, som jag bara hyr ut till han när jag är borta nu :P typ. men det finns ju sängplatser så det räcker och blir över :P hihi.. fett röj! :) hoppas vädret håller i sig :)

2009-07-02 @ 09:59:02
URL: http://so0fie.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kanske kommer hem imorgon. ha dock inte bestämt mig helt. har släktträff lördag men om jag kommer plingar jag! :)

2009-07-02 @ 23:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0