In i dimman!

Lördag och det är sviiinkallt ute, runt 13 grader har det varit hela dan. Det är ju ändå mitt i juli, så lite tycker jag solen kan bjuda till, men icket. Jag som är ledig och allt.
Har tillbringat dagen med att gå i lite affärer. Köpte mig en onödig men fin grej på Duka (mjölkkanna + strösockerkanna), en present åt faster och en till present, som ej kan nämnas här.. tihi. Sen i eftermiddag har vi haft främmande så jag bakade till en efterrätt.

Igår efter jobbet var jag och mamma på revy ute i skogen. Visst var de trevligt, men jag vek mig inte av skratt. Erkänner att jag hade större förväntningar.

Ikväll är det fezt. Ska göra mig i ordning och sen ska vi hämta Anna. Sup å svälj, trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0