8 januari

Annelie undrade hur det går med boendet. Att få ett studentrum verkar inte vara några problem alls. Enda "problemet" är att det är inflyttning först den 1 februari. Men jag ska försöka flörta mig in hos mina vänner de två veckor som är mellan skolans start och inflyttningsdatumet.

Idag är det -17,5. Ska gå, alternativt sparka, upp till faster och färga hennes hår. Som tack skulle jag få farmors gamla strykgärn, haha!


Min yngsta kusin Amanda och hennes mamma Annelie
Stenkvista kyrka.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Det ar val ok att bo hos kompisar. De forsta veckorna partajar man val bara anda. Hyrespengarna som du sparar kan du ju lagga pa nagot vettigt...typ alkohol.



Jattegrattis igen till att du kom in. Hoppas att du kommer att trivas och att du traffar nagon snygg blivande doktor sa du ha rad att komma hit och halsa pa i framtiden. Kramar, Agneta

2009-01-08 @ 22:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0