31 januari

Nu har jag flyttat! PedagoggrändÅlidhem, för den som vill hälsa på mig. Huset är byggt -67, så man kan dra egna slutsattser. Toan är gammal och unken (men Fanny skrua den ren och fin), men rummet är helt okej. "Skrivbordet" är snarare ett matbord för 8 pers, alltså jävligt stort, men morsfars tog hem tv bänken så det blev lite mer plats över. Köket hade nya köksluckor och bänkar, men aj vad skitigt de är... Jag låste in mina grejer, om än ingen annan hade lås på deras skåp. Fast i och för sig verkade det bara som att det bor typ en till människa i korridoren. Kanske flyttar det in någon mer i morgon?

Har inte packat upp alla grejer ännu eftersom jag ska sova hos Fanny en natt till och vi ska dit i morgon och städa det sista. Men efter att vi fått till det någorlunda åkte vi och handlade städgrejer, mat och sen in till stan för att äta good matLottas pub, lustigt nog.

Nu  sitter vi och väntar på Anna för vi ska vi se film, dippa chips och mysa.
I morgon måste jag iväg till stan en sväng också för att inhandla lite grejer som inte fanns på Maxi.

Bilder kommer så fort jag har fått till det i rummet plus fixat internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0