29 januari

Kan börja med att svara på min kusin Anettes fråga om det finns några snyggingar på skolan. Ehh, dom finns säkert, men vars har jag inte listat ut än! Har fullt upp med att titta på föreläsare och mina fina anteckningar istället...

I morgon före skolan får jag hämta nyckeln till mitt rum!

Jag har även fått erbjudandet att köpa begagnade böcker.. Har nappat på några, men tjejen i fråga vill inte svara. Bia-tch? Fast en snäll sådan.

Nu ska jag snart iväg och se film. Jag är trött och när jag är det har jag en tendens till att somna (jo det är sant), speciellt om rummet i fråga är mörkt och det visas film. Men jag hoppas på att jag piggnar till under cykelturen dit. Korre är hemma och flörtar i helgen, så jag får låna hennes räzerbajk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nej.. Match på lördag ;) Så jag kommer att ha den i åtanke men nog kommer det rinna ner litegrann. ;P

2009-01-30 @ 13:23:16
URL: http://malinlindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0