17 januari

Under de senaste dagarna har jag mest packat, umgåtts och så vidare. Så i morgon bär det av söderut! Tar med mig kläder, skor och datorn den här gången och på två veckor kommer mamma ner med resten av grejerna!

Idag var jag till Peter mitt på dan och åkte lite bob med Elvis;



Och några andra bilder;



Åkte skidor på isen förra veckan.



Eskil funderar efter att isen knakat.



Och söta Amanda!
Några som morsfars ungås med, deras son Daniel kommer ner till Eskilstuna på måndag och ska bo hos Amanda (med familj) i två veckor eftersom han ska börja plugga på MDHS, beteendevetare. Han har lägenhet från första februari, så till dess blir det Skogstorp! Hoppas han kan det här med pärlbrickor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0