Utmaning

Jag har blivit utmanad av Malin.
Uppdraget är att gå in i mappen Mina bilder på din dator. Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet. Visa den bilden i din blogg och skriv något om den. Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.



Då jag ganska nyligt har uppdaterat lite grejer i datorn så har jag inte så många bilder kvar, inte ens sex mappar med bilder. Så jag tog den sista mappen, nr4, och bild nr5. PDOL -08 torsdag. Förfest med Sara, hon på bilden, och Ida. Behöver jag förklara närmre?
Om jag bara kunde få in de nyaste bilderna..

De flesta jag känner har redan blivit utmanade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0