4 februari

Ikväll när Korre var här och hälsade på skulle jag stryka upp mina gardiner, samtidigt som jag höll på att koka vatten till kaffet.. och PANG så blev det mörkt i mitt rum och även hos mina grannar. Pinsamt! Som tur är var den nya psykologtjejen i min korre pigg på att gå till ICA och köpa nya proppar, så det fixade sig lagomt till Benny kom hit och Halv åtta hos mig började.

Eftersom det är basal omvårdnads övningar på skolan imorgon så slipper jag det då jag är undersköterska, sweet so to speak! Så på förmiddagen hade jag tänkt köra en tvättmaskin, packa ihop lite grejer och sätta mig på bussen hemåt vid 12 (då jag även är ledig på fredag). Jo så helgen ska spenderas i Pitstan tillsammans med mama und the rest of my family!

Min dator vill inte lägga in bilder från kameran, så ni får se bilder på mitt mansion senare. Tycker jag har fått det ganska mysigt faktiskt!

Min mjölk hann inte bli sur och äggen tog slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0