26 februari

Ikväll när jag skulle iväg och träna hittade jag inte min cykelnyckel! Jag letade och rotade i fickor utan resultat och bestämde mig för att traska iväg. Jag bestämde mig att ta en promenad istället och gick bland annat förbi biblioteket för att låna en bok. Kunde inte släppa tanken på nyckeln och bestämde mig för att söka i fickorna en gång till när jag kom hem och sen ringa till Gun (morsans kompis som kan hitta grejer), om jag inte ändå hittat den. MEN när jag kliver in genom ytterdörren till mitt hus, Pg 5b, så har någon vänlig själ som hittat den och hängt upp den med en nål på anslagstavlan rakt innanför dörren! Jag blev så glad att jag satte upp en Tack lapp på samma ställe!

I morgon är jag ledig. Då ska jag sova, läsa bok, äta mat och så kommer min syster Monka hit med sin pojkvän, fnissfniss, och hans son. Övriga timmar är än så länge oklara.


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0