25 januari

Igår kom som sagt min kära mor hit. Vi åkte och handlade och det hela resulterade i en sen middag vid 8, men dock en god sådan! Utöver min "vanliga" student föda, om man så säger. Sen såg vi tv, bland annat nyheterna om Victoria och hennes prins av folket Daniel (FÖR DEN SOM DET UNDGÅTT?!??!!!) och åt glass!

I morse vakna vi hyffsat tidigt. Åt frukost och sånt som hör till en morgon. Bland annat såg vi nyheterna och när jag stod i duschen sa mamma "Det brinner på Eskilstuna lasarett", men sen visade det sig (som tur var!!?) att det "bara" var på Statt. Även fast det inte var så bra det heller...
Sen åkte vi ner på stan och morsan shoppa lös! Typ. Mer än vad jag är van och på en "finare" affär (tur inte min ekonomiske far var med, hihi!).  Jag hade turen att få mig en kavel och en besticklåna, vilket jag blev mycket lycklig av! Fast jag blev nog kanske lika glad av tulpanerna jag fick igår. Dom är så gula och fina och en sån där grej som jag aldrig själv näms köpa.

Sen for mamma hem mitt på dagen och jag cykla iväg till NUS. Nu är jag trött..

Företsen! Vilken tur att mina kusiner systrarna Sjöberg har svar på mina frågor! (Eran faster hälsar tillbaka så mycket!)


Mami och en ohornig ren.

Kommentarer
Postat av: syrran

Hejsan ja men ni verka haft det trevligt!men sakna vad du fick för goo middag!jag e ju lite såld på mat..jo nu har jag uppdaterat min blogg.har tappat lösenordet men som tur var så hade datorn sparat det när jag väl kolla.hoppas vi syns snart å många kramar från oss i lappmarken..

2009-02-26 @ 09:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0