22 februari

Och snart är det mars.. Det går fort alltså!

Min vecka har mestadels bestått av praktik, vilket är intressant och lärorik!
Fredag kväll var jag till Josse och grattade henne. Fick god mat och gott fika och hon fick presenter som uppskattades. Igår gjorde pysslade jag lite här hemma. Städade, tvättade, tränade, åt mat och såg film (den Oscarnominerade filmen "Slumdog millionare". Faktiskt bra!). I morse när jag vaknade vräkte det ner snö.. Det snöar fortfarande, men inte lika mycket. Ska ta mig en cykeltur till Fanny senare, nu när jag äntligen fått luft i mitt bakdäck!

Annars vet jag inte vad jag ska berätta.. Mamma kommer hit på tisdag kväll och sover över till onsdag eftersom jag börjar halv 2 då. Ska bli kul att få främmande!

Avslutar med att visa en "arga lappen" som satts upp i våran tvättstuga av min granne Julia. Hon frågade mig och en annan granne förut i veckan om vad vi tyckte om det som försegick och vi står bakom henne! Det löjliga är att dom (en tjej iaf) kommer från våningen ovanför ner till våran våning för att röka.. Även fast dom har en egen j-vla balkong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0