15 februari

Idag hände det inte så mycket fram till klockan 4 då jag for till Fanny, som bjöd på homestyle pizza. Mycket gott och mättande! Lånade även en cykelpump och efter ett försök när jag kom hem börjar jag fundera om det är jag eller pumpen det är fel på? För däcket bara tömdes på mer luft.. typiskt!

Igår var vi, som ni kanske förstod, ut och svira. Jag och Benny. Vi gick på E-puben och trängdes samtidigt som livebandet spelade. Benny blev uppraggad av en läkarstudent och en av hans kompisar kommer fram och frågar mig; "Är du civilekonom?" "Nä sjuksköterska sen ungefär fyra veckor tillbaka. Själv då?" "Läkare." "Jaha, vilken termin?" "5. Jag måste gå. Lycka till med studierna."

Killen som raggat upp Benny följde med oss en bit på väg hem och när han kommer på att Benny faktiskt läser sköterska säger han; "Jaha, så du var inte läkare?!"

Känner inte suget av att snacka med någon fler dryg läkarstud. Ha inte höga förhoppningar på den!

I morgon börjar praktiken. Ska vara på Samvården som är en avdelning med ögon, öron, näsa, hals, hand och plastikkirurgi. Ser jag verkligen fram emot!

Kommentarer
Postat av: syrran

döm inte ut alla för några dryga ena!!! Din finns där ska du se en vacker dag då du minst anar det!!Kramar i massor

2009-02-16 @ 09:58:16
Postat av: Agneta

Verkar klart inte vart att slosa nagon charm eller energi pa nagra lakarstudenter. Vilka idioter fast alla ar val kanske inte likadana. Ha det sa rolgt pa Sam(e)varden. Kram Agneta

2009-02-18 @ 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0