BACK ON TRACK!

Efter en sommars blogguppehåll är jag, till mångas förtjusning, tillbaka! I'M ALIVE som många skådisar genom tiderna sagt.

Ni är sääkert jättenyfikna och intresserade om vad jag har gjort i sommarn, men jag tänker minsann inte sitta här i flera timmar och berätta om allt, nejonej. Det orkar ingen läsa heller (trust me, I know what's like..).
Så vi tar det i stora drag:

- Jobbat på världens bästa arbetsplats.

- Hälsat på bäst-Sofie och resten av hennes härliga kompisgäng i Strömsund.

- PDOL för fulla muggar
(har ännu inte hunnit med hatbrevet till vdn då vi inte tog oss fram till Dead By April spelningen).

- Umgänge med värlends bästa kompisar!

- Mitt livs första och härligaste vikariefest.

- Lite mer jobb.

- IKEA och Haparanda/Torne med Faaannny.

- Några kvällar på Storgatan.

Nu idag är det en vecka kvar innan skolstarten. Då är vi inte längre T1or och de mest oerfarna (eller minst erfarna, beror på hur man väljer att säga det). Då kommer det ett gäng, eller dom kanske redan börjat?, som har den där hemska tentan ogjord..

Känns faktiskt bra att åka tillbaka, även om Pite är bland världens bästa städer - gottolööövit! Men många fina (JAG SAKNAR ANNA OCH LAGET!) bor i den där staden tjugo mil söderut och det är inte allt för långt hem. förbannat, det skulle ju inte bli såhär..! can't help it though.

Det enda jag inte skulle tacka nej till nu är en lägenhet! FLÖRT FLÖRT!

Nu ska jag fortsätta med Scrubs säsong 1 som någon var omtänksam och lånade ut till mig (sen säsong 2, 3, 4 - ja ni fattar!).



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna-Lotta!

Vi har saknat dig hela sommaren.Kul att du är ute på banan igen.Bra att sommaren varit bra.Här också

med besök av Layla,Agneta och Anette med familj samt många andra nära och kära.

Kramar från Stavåsen.

Gamla morbror med fru.

2009-08-24 @ 20:06:00
Postat av: sofie.

ÄNTLIGEN!

2009-08-24 @ 21:16:19
Postat av: Anette

Hallå kära kusin...Underbart att du är tillbaka på din blogg igen. Jag funderade på att efterlysa dig.

Det verkar som du har haft en kul sommar.

Hälsa hela tjocka släkten där uppe.

kram till dig från mig....Anette.

2009-08-24 @ 23:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0