lirpA 7

Var och tränade förut i eftermiddag, gick hem (eftersom jag har fått punka på bakdäcket!!! guuuförbannade jäääävla skit) och sen gick jag till Fanny och hälsade på i hennes och Josses nya lägenhet, som bara ligger ~3 minuters gångavstånd härifrån - braaaaaaaa! Kul att se hur dom fått det och även att träffa henne och hennes pvän Bear.

I morgon går jag skola hela dagen. Mina föräldrar kommer ner till Umeå lagom till jag slutat och då bär det iväg sydväster ut, närmare bestämt till Lofsdalen och Ossi och Britta (moster och man). Så det kommer nog inte bli någon uppdatering förens jag kommer tillbaka där ifrån.

Några bilder som jag just la in på datorn från mobilen (klicka för större bild);


Jonas, Olle och Korre sist jag var hem.

Fantastisk grill med mami.


Jag gillar bildserien! Robert i Malå (systerpåjkvän).

Min roooliga kursbok.

Kommentarer
Postat av: syster

Hallå...jag tror han vart bra robs!!!undra vad polisen tyckte igentligen..ha,ha..GLAD PÅSK..från mig å robs

2009-04-09 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0