17 april

och min fruuuu Benice, aka Benny fyller 21 år! Kääärring, gammal, grå och rynkig! Nästan i alla fall ;)

Idag har jag skrivit min andra tenta, vetenskaplig teori och metod. Booooring! Men jag tror det gick an, synd bara att vi inte får veta förens om typ fyra veckor. Igår fick vi tillbaka vår första tenta, som gick.. braaa! Fick väl godkänt! good student, good.

Efter tentan var vi och handlade lite, köpte bland annat ett par snygga dåliga-för-fötterna skor. Sen åkte vi hem till Sofie och hämtade hennes man, till stan och åt lunch och nu är vi tillbaka till Soffan. Har spelat lite nostalgi tv spel och sprättat en ny sommar edition cider - han är gooo'!

Nu ska jag vara med mina vänner, ha en bra kväll!

 (Alla släktingar som inte pratat med Erna eller Rolf senaste dagen, läs Agnetas blogg)

Kommentarer
Postat av: Marreehh

Härligt syrran!!Du måste ha fått läshuvudet från mej eller hur =)

2009-04-17 @ 18:00:18
Postat av: peter

Härligt syrran!!Du måste ha fått läshuvudet från mej eller hur =)

2009-04-17 @ 18:00:44
Postat av: syrran

Nä det var visst från MIG:::sorry peter

2009-04-17 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0