13 april

Idag har det varit en lugn dag. Jag bakade bullar mitt på dan, städade undan och tog mig en promenad till Strömpilen. Gick på Ica och handlade lite och sen gick jag och köpte kandelabern, som jag pratat om några gånger! Helt fantastiskt snygg! (ni får se en bild i morgon, kanske).

Har också hunnit hälsa på en ny granne som flyttat in under helgen. Fast det är inte första gången jag träffar han eftersom han är kompis med den andra killen som bor hära.

Några bilder från påskhelgen;



1. Moster Britta, Kajsa och mamma, 2. Das päron, 3. Ossi, Britta och Kajsa, 4. After skii, 5. Moi framför skidbacken, 6. Lite löööv i Lofsdalen, 7. Kajsa och Ossi kör skoter på fjället, 8. Fjället, 9. Skidåkare på fjället, 10. Fula hyrskotrar, 11. Vy från fjället, 12. Våffelstugan på fjället, 13. Solväggen, 14. Påskkärringar, 15. Påskkärringar, 16. Ossi, mami och Britta.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Ni ser ut att haft det superharligt. Vilken fin bla himmel. Har regnande hela pasken fast det tycker jag har varit jatteskont. Solen ser vi tillrackligt anda.



Kram, Agneta

2009-04-14 @ 00:07:18
Postat av: Anette

Hejsan!

Härliga påskfoton på dig och släkten. Påskbordet såg väldigt gott ut och om Britta är kocken så är det säkert lika gott som det ser ut. Jag är imponerad att Ossi hade packat ner slipsen till fjällsemestern men den värmde säkert gott i skidbacken.

Ha det så jättebra...kramar från Anette.

2009-04-14 @ 15:48:50
Postat av: Anonym

Du är en fantastisk fotograf!

Men vad många påskkärringar..var ni så nära blåkulla?

Kramar /Lisbet

2009-04-15 @ 23:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0