12 april

Är hemma i Umeå igen efter en helg i Lofsdalen med familjen Räsänen. Hade det varit sol där idag på förmiddagen hade jag och mina päron stannat till i morgon, men eftersom det inte var det så åkte vi samtidigt som dom andra. Och jag kan tala om att det inte bara var vi som skulle hemåt idag, fyyffaaan vad bilar alltså! Tur att vi skulle norrut och inte söderöver.. Vi stannade till i Sundsvall och åt köttbullar på Ikea och gick en snabb runda i affärn! Fick med mig hem en massa ljus, en bordsstrykbräda och en ny duk. Ska nämligen gå och köpa en fin kandelaber till veckan och då behövs ju en massa ljuus!

Nu ska jag fortsätta min myskväll. Lägger upp bilder från helgen sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0