Vilodagen

I Pite är det idag varmt och vackert väder. Ändå har jag inte tillbringat dagen ute.
Vi tog en tripp till stan för att hämta vofflan och handla lite (jag fick limegröna fina glas!).

Igår kväll for jag till en gammal klasskompis och var med henne, hennes syster och p-vän. Vi hyrde en dålig film (The nines) och åt godis. Så det var en lugn kväll, även om det inte blev speciellt tidigt då jag skulle hämta päronen från stan.

Pappa och vår gamla granne (han ser då iaf skitgammal ut) håller på att fixa uti kabeltvn. Så man äntligen kanske kan börja se tv.. för att för tillfället har jag svart/vit snötv.

Ska nog käka en glass ute nu. HEjdÅ!


Grönt är skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0