Vilodagen

Jag vakna klockan 10 av kyrkklockor!!! vafan, precis som att vi bor i turkland? Så jag blev pigg och väckte Josse som skulle iväg och plugga kl 12, uh. och då somna vi inte förens efter 3.
Vi hade i alla fall skitkul igår! Förfest hos Fanny och Josse. Anja, jag, Anna och hennes lillasyster Emma. Sen utgång på Corona på universitetsområdet. Flera dansgolv (inte den bästa musiken dock).. Vissa fullare än den andra, haha.

Nu har jag tagit bussen från Mariehem (där F och J bor) till stan där Anna bor. Hon ska klippa mitt hår och så ska vi, jag och hennes syster, ta bussen hem vid 6.

Lägger upp bilder från helgen i morgon. Och berättar lite mer om vad som hände. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0