"Va jag är bra..

..tänk så fint de skulle va, bara alla va som ja". (Va jag är bra - Euskefeurat)

En backpacker Lotta

Idag var jag ju som sagt och lämnade blodprov för att se om jag kunde bli blodgivare. Man måste ha ett blodvärde på minst 120 och jag hade 144, så det var bra! Efteråt for jag till stan och köpte nå smågrejs och även ett Happy b-day kort som jag ska skicka till min kompis Mitchell i Aus. Han fyller 21 den 17e, vilket är en stoooor dag där! Massor större än våra 18 och 20 års dagar.
Efter det har jag lagat middag, sovit, varit ute och gått och tovat en tavla med ett ängla motiv. Kan ta kort på den i morgon när den torkat och visa.

Köpte en degskål idag. Och nu sitter jag och kollar på ljuvating.com.. Åååh så mycket fint det finns! Jag är nog ingen hejare på inredning, men jag älskar köksprylar och porslin!

I morgon är det fredag och va faaan ska jag hitta på då. Dessutom kommer det vara strömavbrott mellan 12 och 16 eller nå sånt. Dumma timmar och dumma pite-energi. Tur att mamma är ledig så jag har någon att prata med (då inte ens min bästa vän radion fungerar)..

Nu ska jag läsa och sen sova. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0