Kadja, fredag ju!

Var som sagt till stan förut. Köpte bland annat långstrumpor (heter det så?) och en "tunika" som hette t-shirt. Och grejer till Jonas present. Är själv riktigt nöjd med resultatet av det jag gjorde! :D Kan visa en bild på söndag.

Före det var jag till faster och "fixade" hennes hår. Sminkade henne också, haha. Fin blev hon i alla fall! :)

Jag ringde till Norge förut idag. Men dom har då inga lediga platser just nu. Jaja. Ska söka ett annat jobb på måndag och så ska jag nog också gå intro för hemtjänsten i Hortlax.

Idag när jag var på stan var det en som försökte få mig att gå med i "pyramidspel" (eller va det nu heter) . Vad ska man tro om sånt?

Nu ska jag och hälsa på min bror och hans snygga barn. Efteråt ska jag och hyra en film! Hoppas dom har någon bra!
Ha en bra fredagskväll!


Ser uppstoppad ut, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0