Mors lilla Olle i skogen gick

Söndag! Dagen man aldrig gör någonting av är här. Så var det i alla fall förr, när man gick skola. Men idag! Idag har jag och mamma bestigit berg, Kallahatten, tillsammans med fyra av mina syskonbarn. Den minsta, Elvis 2,5 år, var riktigt duktig och gick båda vägarna helt själv. Fast han somna i bilen på väg hem.. med all rätt.

Försöker lägga in bilder på datorn, men nått har hänt sen jag installera webcamen. Och nu verkar de som att de är nå fel på alla usb uttag.. cpcpcpcpcp datttooooOOorrrRR!

I morgon hoppas jag på minst lika fint väder som det har varit igår och idag!

Har denna låt på huvudet just nu:


Vissa tycker att Timbaland är överskattad, men jag tycker alltid han lyckas (även om det inte är han som sjunger hans låtar) och har lyssnat sönder hans senaste album!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0