Hej igen.

Kom hem för drygt två timmar sen och då packade jag upp grejer och skruva ihop lamopr :) Köpte massa brudkiste grejer precis som jag trodde det skulle bli. Bestick, vinglas, ungsformar, muggar med mera med mera.

I morgon mitt på dan tar jag bussen ner till Umeå :D Ska packa och fixa med presenten innan jag far PLUS ringa till Australien! Får inte glömma bort.. Och det får inte heller blir för sent.
Hinner nog blogga innan jag far också!

Håller på att ladda iPoden med musik, men hur fasen får man in filmer och tv-program?? Hatar som sagt iTunes!!!!


eSkil ser farlig ut och grannens häck, höhö

Min flytta hemifrån hörna
(köpte ett paraply idag, haha!)

En trött Lotta. Tack och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0