Betalad radiolyssnare

Jag som har längtat till i morgon sen jag sist jobbade i fredags.. Och så ringer dom från jobbet och säger att jag inte behöver komma eftersom en vårdtagare åkt in på sjukan. Typiskt! Jag som såg fram emot att få jobba igen. Men jag får betalt ändå, haha. De ni. Vad ska man ta och göra för kul då?

Var och träffade läkaren förut. Det var inget fel på mina öron, så det var ju bra. Men min käkmuskel är spänd och det är därför jag har ont. Hm, knepigt. Så nu är det käkövnigar och massage som gäller tills muskeln har släppt lös litegrann. Tur att det ingenting kosta eftersom jag är under 20.

Sitter och lyssnar på Mammas nys kille. Jävlat kung som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0