Hemmafru, finns den utbildningen?

Har kokat min första sylt idag! Oooh, jag är så duktig. Kanske jag ska sattsa på en karriär som hemmafru istället?! Blev krusbärssylt, något som vi aldrig haft hemma förut. Surt, men jag fick inte he i nå mer socker..

Annars har det inte hänt så mycket annat än att vi även plockat alla krusbär. Och det kommer nog inte hända så mycket annat spännande idag heller :P Har redan ätit middag (det är nog bara i Sverige man äter middag innan kl 18) och lite senare ska jag gå ut och gå.

Kusin Ankie från Lule (egentligen Eskilstuna) kommer hit på lördag! Wohoo.. Något som inte händer allt för ofta med tanke på hur länge hon egentligen bott i grann kommunen.

Sitter vid den stationära datorn nu och håller på att lägga in bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0