"I want to break free"

Har just bakat chokladdrömmar och ooh så goda dom är! Tur att jag ska ge bort dom!
Barnen har varit här, hunden har smitigt och vi har käkat varmkorv till lunch. Nu ska jag förbereda lite inför middagen med att koka potatisar.

Blev aldrig att jag hyrde någon film igår. Satt och spelade memory för länge.

Jag har inte sett något avsnitt av Idol, men igår hörde jag (och läste i tidningen) om att en kille från Tvärån, utanför Älvsbyn, hade gått vidare. Hitta ett klipp nu, haha. Antingen är killen jättenervös eller så är han jävligt bra på att spela. Själv tror jag på det sistnämda! Han hade säkert rätt att komma vidare ändå, även om jag inte vet vilka som gått vidare tidigare. Här har ni klippet:



Int dug hejn. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0