ÄNTLIGEN MÅNDAG IGEN!

Håller på att baka bröd! Hoppas dom blir lika fina som de på bilden och att det smakar över förväntan! Frukostbullar heter receptet, taget från HJ.

Idag har jag jobbat. Började halv 9 så jag, hör å häpna, gick ut och gick före! Och när jag kom hem - först då steg mamma upp. Jobbet gick bra, men jag fick en smärre chock när dom ställde fram köpta kakor till kaffet när det finns all tid i världen att baka egna. Och de gamla tantorna är nog vana att rulla kakor från förr. Jaja.

Såg film igår, 3:10 to Yuma. Riktigt bra! Även om det var en lite spännande action film av något slag så höll jag nästan att börja gråta i slutet.

Är det föresten någon som lyssnar på låtarna jag lägger upp?

I morgon är det jobb som gäller igen. Jag och en annan vikarie. Ska nästan bli skönt att "slippa" de ordinarie. Känns som att dom inte alls litar på oss och törs lämna över arbetet. Idag gjorde dom tex i ordning sås för imorn, lol. En annan rolig grej är att idag gjorde och åt vi mos, i morgon ska vi göra mos OCH på onsdag ska vi förbereda och skala potatisar till mos (jobbar bara till 12, så far innan lunch). HAHA! Nästan sjukt..

Ringde ner till Ume förut idag och beställde en kjol som inte fanns i rätt storlek här i ruttna Pite. Ska förhoppningsvis ner till helgen!! :D:D Om dom nu inte ringer om jobb.. vilket vore typiskt. Men iaf! Fredag blir det nog att ta bussen ner. Fanny hade klassfest fredag, men lördag har dom inflyttningsfest (Fanny och Josse). ANNA min vän ska jag också hälsa på! :D Och hon, frisören, ska toppa mitt hår. Yes!


Josse, jag, Fanny på balen (eftersom Anna gick frisör i Lule gick hon på deras bal)
och jag och Anna studen-onsdagen.
Nyare bilderna är på en anna dator..

Nu ska jag kolla min bröddeg. Ha en bra kväll! So long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0