Min rubrik

Hade inget att skriva om igår, så därför lät jag bli.
Idag har jag däremot jobbat (gått intro) på en dagverksamhet för dementa. Det blir verkligen en lång dag eftersom man inte gör speciellt mycket.. På eftermiddagen kom en man som spela gitarr och sjöng lite under en timma. Många av de gamla nicka till där dom satt i soffan men till och med en av personalen satt och kämpa för att hålla upp ögonen en stund. Ungefär vad jag också kände för!! Nåväl. Jag är inte fast anställd och ska nog kunna hålla mig vaken 4 dagar till!

I mogon ska jag till Luleå en stund mitt på dagen tillsammans med faster och kusin Ullis. Vi kommer hem före 2, så blir inte borta så många timmar. Efteråt blir det att vänta hem mina älskade vänner från Ume!!! :D:D:D Ringde Fanny ikväll och dom landar nog i Pite kring 6. Längtar massor!

Annars har jag inga planer för helgen. Vännerna har lagavslutning på lördagkväll så jag vet inte vad jag ska roa mig med. Ännu en kväll med memory?


Peace out
(För er som känner min släkt, visst är jag lik
någon på denna bild!!? Få se nu.. phö-, phö-. äsch,
minnet svek.)


Kommentarer
Postat av: syrran

jo jag vet!!!!...ha de bra KRAMAR

2008-09-19 @ 11:22:27
Postat av: peter

kan bara inte vara brorsan i alla fall för han skulle ALDRIG göra så på nått foto!!!

2008-09-19 @ 18:21:45
URL: http://hamptjärn.centrum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0