Bilder

Gubben brevid mig på vägen ner till Ume drack öl!
Och lätt bland den godare chokladsorterna!


Fanny och Josse fredag kväll


Lördag gick vi på stan och så fika vi med systrarna
Anna och Emma! Jag köpte en skinnjacka, en grå
och en rosa kofta och ett vitt linne. JAa..


Det här var den bästa bilden från lördag kväll
(jag glömde min riktiga kamera).
Anna :)


Fanny lördag natt, haha!
En tysk hårdrocks utbytesstudent följde för övrigt med oss hem
till porten när vi gick hem. Haha!

Och igår var jag ju som sagt och hälsade på Anna. Hon toppa mitt hår och åt vi middag på max innan jag och Emma satte oss på bussen hemåt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att träffa dig i helgen älskling!! :) haha,fin bild på mig och emma, ser jag drogad ut eller vad

:) puss på dig

2008-09-29 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0