Kommer snön snart?

Det kom aldrig några bilder på lillflickan. Kanske i eftermiddag.

Hade något i huvudet tidigare dom jag kunde skriva om, men började läsa en blogg om en cancersjuk tjej och allt försvann. Hittade länken på Stina-Lees sida.

I morse kl 8 när jag steg upp var allt vitt av frost. Det måste ha varit riktigt kallt inatt! "Det blir en fin dag" fick jag höra när mamma steg upp, efter mig. Har inte varit ute och gått ännu eftersom det bara var 3 grader vid 9.. Jaja, de hinns med.
Det ringde även i kvinna i morse och gav mig jobb i 4 dagar! Nu på torsdag och måndag, tisdag, onsdag nästa vecka. Ska vara på en dagversamhet för dementa (som fortfarande bor hemma). Kulkul!

Igår kom mamma med förslaget att vi skulle fara till Älvsbyn för att titta på jackor, "eftersom dom har en affär som brukar ha fina kläder." Tittade på henne för att se om hon verkligen var seriös (vilket hon verkade vara) och sa "Det är nästan lika långt till Luleå, så glöm det".

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0