3 månader till JULAFTON!

Blir ofta kissnödig när jag sitter framför datorn.
Detta tror jag beror på antingen; att jag för det mesta sitter och dricker vatten ELLER för att jag sitter här ganska långa stunder ELLER så både och (mest troligt, hahaha..).

Jag har nästan glömt bort det här med tvns värld. Kollar tv.nu för att se om det finns något intressant att se och det blir nog så att jag spenderar mig kväll i soffan.

Ville bara lätta på hjärtat lite också..
Jag hoppas att den där jävla städningen som aldrig blivit av aldrig mer kommer på tal. Detta då personen i fråga tycks ha svårt att få tid att hjälpa mig med småsaker. Som att jag inte ställer upp med annat?

Nä nu ska jag stänga av datorn och inrikta mig på soffan. Ska bara fylla på stavmixer glaset som jag använder till vattenglas :) Klart å betart. Hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0